maaalinens.blogg.se

Dom kallar mig Mallan

3-dagars

Kategori:

Jodå. 
Det är bara att erkänna att man blivit för gammal för tre dagar fest.
Idag är det strålande sol och jag vill inte ens tänka tanken på att röra mig.

Torsdagen var Jimmies dag och det firades på Blackbird med panerad veganost och massa öl. Jäkligt bra dag helt enkelt. Gött gäng gött häng!

Fredagens aktivitet var AW med jobbet. Öl och beachvolleybollturnering. Ganska lugn tillställning men drack ytterligare vin när vi kom hem. Somnade på 20 sekunder och vaknade med torr mun igår. 

Lördag är ändå veckans bästa dag. Fotboll, stryktipset och öl hemma. Toppades med bra jäkla band på kajskjul och goa människor. Det finns alltid en risk med att gå på spelningar och det är folket... Igår fick jag en burk i ansiktet av någon som tyckte att kasta burkar på folk var skoj. Nu gick det bra och ingen skada skedd.
För övrigt kan jag rekommendera Blodad Tand. Bra skit!
Fredag den 13e levererade som alltid.

Idag så var jag orutinerad och boka tvättid 11-14. Sedan borde man gå en promenad men jag orkar fan inte idag. Imorgon är en ny dag, nya tag.

Kommentera inlägget här: