maaalinens.blogg.se

Dom kallar mig Mallan

Vikt och känslan

Kategori:

Alltså, jag är trött på detta.
Har satt ett viktmål och jag kämpar faktiskt på riktigt med maten.
Räknar kalorier och håller på för att äta bra.. har just nu ingen ork för att träna,  men det måste vara det som saknas.
Rör mig inte ett gram på vågen just nu och inte heller måtten över midjan. 
Det är sånt som får mig att ge upp och hamna i samma gamla vanor. 
Har gått så långt att jag gått med i viktklubb.se. Något måste ske...

Jag är ständigt trött och orkar inte gå till gymmet,  en ond jävla cirkel.
Hur skaffar man motivation? Hur behåller man orken att kämpa när inget händer?
Är så trött att se att alla lyckas med sina viktmål och kroppar, medan jag står och stampar.
Mentalaspöken som trycker ner en också.. hjälper inte direkt!
Vad är det jag ska förändra? Min mentala inställning är rätt, jag har satt mål och delmål. 
Förbannat.
Hatar tjockiskänslan

Kommentera inlägget här: